برندگان واقعی انتخابات مردم و رهبری بودند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برندگان واقعی انتخابات مردم و رهبری بودند
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 167
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 
 
برندگان واقعی انتخابات مردم و رهبری بودند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم زنجان و طارم برای مجلس نهم گفت: برندگان واقعی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم و رهبر فرزانه انقلاب بودند.

 

خبرگزاری فارس: برندگان واقعی انتخابات مردم و رهبری بودند
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان با تقدیر از حضور مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از افتخارات ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات مجلس نهم همه توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب خنثی شد، تاکید کرد: دشمنان برنامه‌های مختلفی برای کشور تدارک دیده‌ بودند، که با برگزاری با شکوه انتخابات شکست خوردند.

منتخب مردم زنجان و طارم برای مجلس نهم با بیان اینکه ملت ایران هرگز رهبری و نظام و انقلابی را که خود به وجود آورده‌اند تنها نمی‌گذارند، تصریح کرد: ملت ایران در انتخابات مجلس نهم وفاداری و پایبندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا در انتخابات همه اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم، تصریح کرد: اگر بی‌احترامی به هر یک از کاندیداهای صورت گرفته عذرخواهی می‌کنم.

علیمردانی به اتحاد و وحدت به وجود آمده در بین نیروهای اصولگرای استان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه اشاره کرد و گفت: وحدت و اتحاد نیروهای اصولگرا موجب برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان شد.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش خود را در حل مشکلات استان به کار خواهم گرفت، تصریح کرد: باید همه مسئولان تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

منتخب مردم زنجان و طارم برای مجلس نهم با اشاره به اینکه همه کاندیداها با حضور خود زمینه مشارکت گسترده مردم را فراهم کردند، تصریح کرد: باید به دنبال شایسته سالاری در استان باشیم.

وی با تاکید بر پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب ادامه داد: باید ضمن تبعیت از فرامین رهبری به قانون پایبند بوده و برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنیم.

 




:: برچسب‌ها: برندگان واقعی انتخابات مردم و رهبری بودند ,



مطالب مرتبط با این پست
.